انواع رسیورهای اچ دی و فول اچ دی برند استارمکس(Starmax)

محمد پورنادری
۷ تیر, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انواع رسیورهای اچ دی و فول اچ دی برند استارمکس(Starmax)

انواع رسیورهای اچ دی و فول اچ دی برند استارمکس(Starmax)

 

رسیورهای استارمکس یکی از پرطرفدارترین برندهای رسیورهای دیجیتال در بازار هستند. این رسیورها به دلیل کیفیت بالا، طراحی زیبا و عملکرد قوی، بسیار محبوب هستند. در این مقاله، به بررسی انواع رسیورهای اچ دی و فول اچ دی برند استارمکس می‌پردازیم.

 

انواع رسیورهای اچ دی و فول اچ دی برند استارمکس(Starmax)

انواع رسیورهای اچ دی و فول اچ دی برند استارمکس(Starmax)

 

 

 

 

رسیورهای اچ دی استارمکس:

رسیورهای اچ دی استارمکس STARMAX دارای کیفیت تصویر بسیار بالا هستند و قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 1080p را دارا می‌باشند. این رسیورها دارای امکانات متنوعی همچون قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال به سیستم‌های صوتی هستند. همچنین، دارای پورت‌های HDMI و USB هستند که امکان اتصال به تلویزیون و دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌کنند.

 

رسیورهای فول اچ دی استارمکس:

رسیورهای فول اچ دی استارمکس دارای کیفیت تصویر فوق العاده‌ای هستند و قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 1080p و 2160p را دارا می‌باشند. این رسیورها دارای امکانات متنوعی همچون قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال به سیستم‌های صوتی هستند.

همچنین، دارای پورت‌های HDMI و USB هستند که امکان اتصال به تلویزیون و دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، رسیورهای فول اچ دی استارمکس دارای قابلیت پشتیبانی از تلویزیون‌های 3D نیز هستند.

 

 

رسیورهای اچ دی استارمکس با دو تیونر:

رسیورهای استارمکس با دو تیونر دارای قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی هستند و به شما امکان می‌دهند که یک برنامه را ببینید و در عین حال برنامه دیگری را ضبط کنید. این رسیورها دارای کیفیت تصویر بسیار بالا هستند و قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 1080p را دارا می‌باشند.

همچنین، دارای پورت‌های HDMI و USB هستند که امکان اتصال به تلویزیون و دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌کنند.

 

رسیورهای فول اچ دی استارمکس با دو تیونر دارای تمام ویژگی‌های رسیورهای فول اچ دی استارمکس هستند، با این تفاوت که این رسیورها دارای دو تیونر هستند که به شما این امکان را می‌دهند که دو برنامه را به صورت همزمان ببینید و یا یک برنامه را ببینید و در عین حال برنامه دیگری را ضبط کنید. همچنین، رسیورهای فول اچ دی استارمکس با دو تیونر دارای قابلیت پشتیبانی از تلویزیون‌های 3D نیز هستند.

 

در کل، رسیورهای استارمکس با انواع مختلف تیونر و رزولوشن‌های مختلف، مناسب برای نیازهای مختلف کاربران هستند. برای خرید رسیورهای استارمکس، بهتر است قبل از خرید، نیازهای خود را تعیین کرده و مشخص کنید کدام یک از انواع رسیورهای استارمکس برای شما مناسب تر است.

در صورتی که تمایل به خرید لوازم جانبی رسیور های استار مکس از جمله ریموت کنترل را دارا می باشید از طریق این لینک اقدام به خرید بفرمایید

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.