قوانین و مقررات - ای سی تک

کد تخفیف off3 برای خرید بالای 1 میلیون

منو
0

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

 

ثبت اطلاعات مشتريان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و  شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت.

ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌ هرگونه تاخير به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

پیش خرید:

اجناسی که به صورت پیش خرید می باشند تا زمانی که قیمت کالا تغییر نکرده باشد با همان قیمت ارسال می شوند ولی در صورتی که قیمت کالا تغییر کند مابه تفاوت باید پرداخت شود.

ضمنا در صورتی که اجناس پیش خرید شده کلا موجود یا امکان تهیه مجدد آن ها نباشد مبلغ به صورت کامل عودت می شود مگر اینکه بسته به درخواست سفارش دهنده با اجناس دیگر تعویض شود.

اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار فاكتور ثبت شده براي پرداخت صرفا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت در صورت تغيير قيمت ها ، قيمت هاي به روز محاسبه خواهد شد .

تصاویر سایت :

به دلیل بالا بودن تعداد اقلام موجود در فروشگاه و تنوع در شرکت های سازنده ، تغییر سریال نامبر و … و عدم امکان به روز رسانی مکرر تصاویر ، تصاویر سایت اکثرا به صورت حدودی قرار داده شده اند

و در مواردی که نیاز است جزئیات با موارد داخل سایت چک شود ، حتما تلفنی هماهنگ شود.این موارد اکثرا برای اجناسی مثل آی سی، خازن ، ترانزیستور ، مقاومت ، جعبه های پلاستیکی ، آداپتورها ،مبدل ها و غیره که دارای چندین شرکت سازنده و … هستند، می باشد .

لغو سفارشات نقدي و اینترنتی :

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ، ‌20 % از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا 2 روز بعد عودت داده خواهد شد .

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند

اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،‌ بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .

ميزان امنيت و دقت روش هاي ارسال به شرح زير است :

پست پيشتاز – پست سفارشي

بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد روش هاي با دقت حمل بالاتر را انتخاب كنيد و يا قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد .

براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما ميبايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

اعلام مغايرت :

در صورتي كه اجناس ارسال شده با فاكتور مغايرت داشته باشد ، مشتري موظف است حداكثر تا 24 ساعت بعد از دريافت بسته ، فروشگاه را در جريان بگذارد ، در غير اين صورت بعد از اين زمان مسوليتي بر عهده فروشگاه نمي باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .

 

اعلام خرابی :

تمامی اقلام برقی داخل فروشگاه نظیر مولتی متر ، بلوور ، پاور سوئیچ و … قبل از ارسال تست می شوند و به صورت سالم ارسال می شوند .

با این وجود جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی یک مهلت 24 ساعته تست برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شده است که از روز تحویل سفارش به مشتری محاسبه می شود .

در صورتی که پس از گذشت این زمان به فروشگاه اطلاع داده نشود ، به منزله سالم تحویل گرفتن جنس یا اجناس فاکتور می باشد و پس از آن هیچگونه عودتی و یا تعویضی صورت نخواهد گرفت . الباقی محصولات الکترونیکی مانند آی سی ، سنسور ، ماژول و … شامل گارانتی و تعویض نمی باشند .

ضمنا توجه داشته باشید که در صورتی که سفارش به فروشگاه یا آدرس دیگری ارسال می شود تا پس از آن بسته بندی و با باقی اجناس مشتری ارسال شود (بسته بندی و ارسال به عهده فروشگاه دیگری باشد) ، با فروشگاه یا شخص تحویل گیرنده هماهنگ نمایید تا در زمان تحویل گرفتن اجناس از پیک ، قطعات را تست نماید.

در غیر این صورت مسئولیتی از بابت خرابی قطعات یا … متوجه فروشگاه نمی باشد .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌ علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ،

خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد(به جز مواردي كه بسته اي ارائه مي شود) . بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود و براي تعداد هاي پايين تخفيفي اعمال نمي شود .

مراحل بررسي و ارسال سفارشات :

پس از پرداخت سفارش و تاييد شدن آن كه حداكثر 24 ساعت كاري طول خواهد كشيد ،‌ وضعيت سفارش به ” در حال آماده شدن ” تغيير مي كند .

در صورتي كه سفارش به كسري بخورد به وضعيت ” در انتظار كامل شدن ” تغيير كرده و ليست موارد كسري داخل توضيحات سفارش ثبت مي شود و در غير اين صورت پس از بسته بندي به ” آماده به ارسال ” تغيير حالت مي دهد .

آماده به ارسال سفارش به اين معناست كه در همان روز تحويل شركت مربوطه براي حمل بسته خواهد شد (پست ، باربري و …) . 1 تا 2 روز كاري پس از ارسال بسته (آماده به ارسال شدن) نيز كد پيگيري بسته داخل توضيحات سفارش ثبت شده و وضعيت بسته به ” تحويل داده شده ” تغيير مي كند .

مهلت تطبیق فاکتور :

تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل یا تلفنی به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

فیلتر بر اساس شهر محصول
ای سی تک
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
ای سی تک