تفاوت سری کنترل های ال جی LG

محمد پورنادری
آخرین بروز رسانی: 23 مرداد 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
تفاوت سری کنترل های ال جی LG

شرکت ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های الکترونیکی در جهان است. کنترل های این شرکت نیز یکی از ابزارهای مهم برای کنترل این دستگاه ها است.

در این مقاله، به مقایسه و تفاوت بین سری های کنترل های ال جی می پردازیم.

 

سری کنترل های برند ال جی به چند دسته تقسیم می شوند که از آن جمله میتوان به:

1.سری AKB:

سری AKB یکی از ساده ترین و ارزان ترین سری های کنترل های ال جی است. این کنترل ها فقط با چند دکمه ساده برای کنترل اساسی دستگاه ها طراحی شده اند. این سری بیشتر در دستگاه های بدون هوشمندی از جمله تلویزیون های CRT یا دستگاه های ویدئویی قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد

 

تفاوت سری کنترل های ال جی LG

تفاوت سری کنترل های ال جی LG

 

 

2.سری AN-MR:

سری AN-MR یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سری های کنترل های ال جی است. این سری از کنترل ها برای دستگاه های هوشمند ال جی طراحی شده است.

کنترل های سری AN-MR  مجهز به عملکرد های بیشتری هستند و به شما اجازه می دهند تا به راحتی به اینترنت متصل شوید، برنامه ها را کنترل کنید و دسترسی به ویژگی های هوشمند دستگاه های ال جی داشته باشید. علاوه بر این، این کنترل ها دارای میکروفون هستند که به شما اجازه می دهد با استفاده از صدا، دستگاه های ال جی را کنترل کنید.

 

تفاوت سری کنترل های ال جی LG

تفاوت سری کنترل های ال جی LG

 

 

 

3.سری Magic Remote:

سری Magic Remote نیز برای دستگاه های هوشمند ال جی(LG) طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد که با استفاده از حرکت دادن دست، دستگاه ها را کنترل کنید.

این کنترل ها دارای حسگر حرکتی هستند که به شما اجازه می دهد با حرکت دست خود، ماوس را بر روی صفحه نمایش حرکت دهید.

 

تفاوت سری کنترل های ال جی LG

تفاوت سری کنترل های ال جی LG

 

 

4.سری UNIVERSAL REMOTE:

سری Universal Remote ال جی نیز برای کنترل دستگاه های الکترونیکی مختلف غیر ال جی طراحی شده است.این کنترل ها به شما اجازه می دهند تا بتوانید دستگاه های مختلف را با استفاده از یک کنترل کنترل کنید.

این کنترل ها دارای یک پایگاه داده بزرگ از کدهای کنترل مختلف هستند که می توانید در آنها جستجو کنید تا کد مورد نظررا برای دستگاه خود پیدا کنید.

 

 

در کل، هر سری کنترل ال جی برای استفاده در دستگاه های خاصی طراحی شده است. در صورتی که شما دستگاه های هوشمند ال جی استفاده می کنید، بهترین گزینه AN-MR و Magic Remote است.

اگر از دستگاه های ال جی استفاده نمی کنید، سری Universal Remote بهترین انتخاب برای کنترل دستگاه های مختلف است. همچنین، برای استفاده بهتر از کنترل های ال جی، بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه خود را به دقت مطالعه کنید و از اطلاعات موجود در آن بهره ببرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.