تفاوت ریموت های HD و FULL HD ماهواره و رسیور استارست در چیست؟

محمد پورنادری
۴ تیر, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
تفاوت ریموت رسیور های اچ ی و فول اچ دی استارست

ریموت های ماهواره استارست:

ریموت رسیور های HD و FULL استارست از نظر عملکرد و قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهند، تفاوت هایی دارند که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

 

آشنایی با ریموت های ماهواره استارست:

 

ریموت های ماهواره استارست، به عنوان وسیله ای برای کنترل دستگاه های ماهواره ای مانند دیش، دریافت کننده ماهواره و… استفاده می شوند. این دستگاه ها با استفاده از سیگنال های ماهواره ای، برنامه های تلویزیونی و رادیویی را دریافت و به تلویزیون یا رادیو متصل شده پخش می کنند.

 

ریموت های ماهواره، دارای کلیدهای مختلفی هستند که به کاربر امکان کنترل دستگاه ماهواره را می دهند. این کلیدها شامل کلیدهای روشن و خاموش کردن دستگاه، تغییر کانال، تنظیم بلندی صدا و… هستند.

 

 

تفاوت ریموت های HD و FULL HD ماهواره و رسیور استارست در چیست؟

ریموت کنترل استارست

 

 

رسیورهای اچ دی و فول اچ استارست:

رسیورهای استارست HD و FULL، به عنوان دستگاه هایی برای دریافت و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی از طریق ماهواره، استفاده می شوند. این دستگاه ها، با استفاده از سیگنال های ماهواره ای، برنامه های مختلفی را دریافت و پخش می کنند.

 

در مقایسه با ریموت های ماهواره استارست، رسیورهای استارست اچ دی و فول اچ دی دارای قابلیت های بیشتری هستند.

 

همچنین این دستگاه ها، علاوه بر تغییر کانال و تنظیم بلندی صدا، امکاناتی مانند ضبط برنامه های تلویزیونی، پخش فیلم ها و موسیقی های ذخیره شده در حافظه دستگاه، دسترسی به اینترنت، نصب نرم افزارهای مختلف و… را نیز دارا می باشند.

 

لازم به ذکر است که بین این رسیورها نیز تفاوت وجود دارد. رسیورهای فول اچ دی، در برابر اچ دی دارای باکیفیت ترین تصویر و صدا هستند و قابلیت های بیشتری دارند.

 

در نتیجه، ریموت های ماهواره و رسیورهای استارست HD و FULL در عملکرد و قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهند، تفاوت هایی دارند. با توجه به نیاز و سلیقه کاربر، می توان انتخاب مناسبی را برای خود داشت.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.